LG spustilo zákaznickou linku pro ČR a SR

17. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Sídlo linky bylo přesunuto z Polska do Prahy, odkud poskytuje produktové a servisní poradenství pro portfolio produktů LG.

Společnost LG spustila novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovensko. Zatímco dříve hovory vyřizovala polská pobočka, nyní se operátoři nacházejí přímo v sídle LG na pražské Harfě. Linka, oficiálně nazvaná Zákaznický servis LG, poskytuje služby zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky.

Reagovali jsme tak na současný trend v poskytování zákaznických služeb v rámci globální politiky péče o zákazníky LG,“ uvedla marketingová ředitelka LG Andrea de Sousa.

Linka je dostupná na čísle 810 555 810. V provozu je všední dny od 8 do 17 hodin, od 1. 10. pak bude její provoz prodloužen do 18 hodin.

Jejím úkolem je zajištění produktového a servisního poradenství pro domácí spotřebiče, spotřební elektroniku, mobilní telefony a tablety, v omezené míře i pro klimatizační zařízení. Ve specifických případech zajišťuje objednávky opravy v rámci programu Servis u Vás doma.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
AT Computers je opět nejlepším distributorem klientských zařízení Dell
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS