Společnost LG spustila novou zákaznickou linku pro Českou republiku a Slovensko. Zatímco dříve hovory vyřizovala polská pobočka, nyní se operátoři nacházejí přímo v sídle LG na pražské Harfě. Linka, oficiálně nazvaná Zákaznický servis LG, poskytuje služby zákazníkům v rámci České a Slovenské republiky.
„Reagovali jsme tak na současný trend v poskytování zákaznických služeb v rámci globální politiky péče o zákazníky LG,“ uvedla marketingová ředitelka LG Andrea de Sousa.
Linka je dostupná na čísle 810 555 810. V provozu je všední dny od 8 do 17 hodin, od 1. 10. pak bude její provoz prodloužen do 18 hodin.
Jejím úkolem je zajištění produktového a servisního poradenství pro domácí spotřebiče, spotřební elektroniku, mobilní telefony a tablety, v omezené míře i pro klimatizační zařízení. Ve specifických případech zajišťuje objednávky opravy v rámci programu Servis u Vás doma.
Zdroj: ChannelWorld