LG: smartphone Optimus L5

18. 7. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Smartphone z řady „L“ s tělem tenkým 9,8 mm nabídne NFC pro P2P sdílení a mobilní platby.
  • Výrobce: LG
  • Distributoři ČR: 2P, 3A, Agora, HP Tronic, Mobil pohotovost, Setos
  • Distributoři SR: IRD
  • Více informací: www.lg.cz

Chytrý telefon sází na nejnovější verzi operačního systému Android od Googlu, konkrétně na verzi 4.0 (Ice Cream Sandwich). Telefon je vybaven 4,0“ displejem. Díky novému uživatelskému rozhraní je možné úkony zvládat na menší počet dotyků. Telefon je navíc vybaven novou uživatelskou nadstavbou od LG s funkcí QuickMemo, která umožňuje zapisovat poznámky z jakékoliv obrazovky, aniž by uživatel musel spouštět samostatnou aplikaci.

Doporučená koncová cena: okolo 5 000 Kč vč. DPH.

Specifikace:

  • Čipset: MSM7225A (Cortex A5 800 MHz)

  • Paměť: (až) 4GB interní paměť/ Micro SD (až 32 GB)

  • Displej: 4,0” HVGA

  • Fotoaparát: Zadní 5,0 MP AF s LED bleskem

  • OS: Android 4.0 Ice Cream Sandwich

  • Kapacita baterie: 1 500mAh

  • Rozměry: 118,3 x 66,5 x 9,8 (mm)

Na některých asijských trzích je telefon Optimus L5 pojat jako dual SIM; to však nebude platit pro Českou republiku a Slovensko.

Čtěte dále

AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
ČSÚ: Tuzemské tržby v ICT sektoru v roce 2023 přesáhly bilionovou hranici
ČSÚ: Tuzemské tržby v ICT sektoru v roce 2023 přesáhly bilionovou hranici
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Ataccama: Tři čtvrtiny firem slaví úspěchy s AI, většina má i tak obavy, že bez ní zaspí dobu
Ataccama: Tři čtvrtiny firem slaví úspěchy s AI, většina má i tak obavy, že bez ní zaspí dobu
Twisto: Trendy v e-commerce bude diktovat AI i důraz na loajalitu zákazníků
Twisto: Trendy v e-commerce bude diktovat AI i důraz na loajalitu zákazníků