LG chce zlepšit vnímání značky, přichází s novým sloganem

27. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: LG
Výrobce elektroniky LG přichází s novým sloganem „Všechno je možné“. Co si od něj slibuje a kde všude jej hodlá používat? Končí dosavadní slogan „Life’s Good“?

Společnost LG Electronics, výrobce elektroniky LG, představila novou strategii v oblasti firemní identity, kterou charakterizuje slogan „Všechno je možné“ respektive „It’s All Possible“.

Dosavadního sloganu „Life’s Good“ se asijský výrobce elektroniky nevzdává. Nový slogan jej má vhodně doplňovat.

Bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla k novému sloganu ve zprávě pro média Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG Electronics.

Společnost chce posílit pozitivní vztah ke značce LG. Nový slogan plánuje užívat v televizní a rozhlasové reklamě, reklamě v tisku i na internetu. Dotkne se prý také marketingových nástrojů v prodejnách a objeví se i při uvádění nových výrobků na trh.

Zdroj: LG

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci