LG chce zlepšit vnímání značky, přichází s novým sloganem

27. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: LG
Výrobce elektroniky LG přichází s novým sloganem „Všechno je možné“. Co si od něj slibuje a kde všude jej hodlá používat? Končí dosavadní slogan „Life’s Good“?

Společnost LG Electronics, výrobce elektroniky LG, představila novou strategii v oblasti firemní identity, kterou charakterizuje slogan „Všechno je možné“ respektive „It’s All Possible“.

Dosavadního sloganu „Life’s Good“ se asijský výrobce elektroniky nevzdává. Nový slogan jej má vhodně doplňovat.

Bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla k novému sloganu ve zprávě pro média Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG Electronics.

Společnost chce posílit pozitivní vztah ke značce LG. Nový slogan plánuje užívat v televizní a rozhlasové reklamě, reklamě v tisku i na internetu. Dotkne se prý také marketingových nástrojů v prodejnách a objeví se i při uvádění nových výrobků na trh.

Zdroj: LG

Čtěte dále

Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci