Ankety se zúčastnilo přes devět tisíc lidí v osmi desítkách českých a slovenských měst, do nichž LG přijelo prezentovat své produkty ve speciálním kamionu. Zvědavce, které kamion nalákal na vystavované technologické novinky, oslovil korejský výrobce dotazníkem.
Pouze 17 procent dotázaných po vyzkoušení 3D televizorů uvedlo, že nepřemýšlí o jeho nákupu. Naproti tomu o jeho zakoupení uvažovalo 83 procent dotázaných. Čtvrtina dotázaných má současný televizor déle než pět let, takže LG věří v brzkou obnovu „vozového parku“.
Naopak 19 procent dotázaných vlastní současný televizor rok nebo méně. Částečně za to samozřejmě může digitalizace pozemního televizního vysílání, která byla pro řadu domácností podnětem k obnovení vybavení obýváku.
Nadpoloviční většina, konkrétně 51 procent dotázaných, vybírá televizor zejména podle nabídky funkcí. Cena tedy pro oslovené není naprosto prioritní. A design? Ten dle ankety LG zajímá jen v průměru jen jednoho z deseti dotázaných.
Zdroj: LG
Foto: (c) Pinkshot - Fotolia.com