Lexmark kupuje Kofax za miliardu dolarů

26. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Akvizice učiní z Lexmarku téměř zdvojnásobně velkou společnost. Posílí to jeho pozici na trhu podnikového softwaru i snímacích a skenovacích řešení.

Společnosti Lexmark a Kofax oznámily, že se spojí prostřednictvím akvizice Kofaxu Lexmarkem. Koupě bude mít hodnotu přibližně jedné miliardy dolarů.

Po dokončení akvizice, které je plánované na druhý kvartál roku 2015, se téměř zdvojnásobí hodnota softwarového byznysu Lexmarku na přibližně 700 milionů dolarů.

Takto posílený Lexmark získá lepší pozici na trhu softwaru pro správu obsahu a procesů, který má již teď hodnotu okolo 10 miliard dolarů, a u nějž se očekává růst až o 10 % ročně. Kofax má přispět k urychlení růstu a podstatnému zvýšení provozních marží Lexmarku.

Díky technologii Kofaxu v oblasti snímání a skenování má Lexmark navíc dosáhnout nejširšího a nejhlubšího portfolia snímacích řešení, od webových portálu a mobilních zařízení, až po chytré multifunkce.

Kofax byl založen roku 1985 a sídlí v Kalifornii. Za rok 2014 vykázal příjmy výši 297 milionů dolarů. Má přes 20 000 zákazníků a 850 partnerů po celém světě.

bitcoin školení listopad 24

Distributorem Kofaxu v ČR je společnost Infomatic.

Zdroj: Lexmark, ChannelWorld

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi