Lenovo v prvním čtvrtletí zvýšilo tržby o 7 %, cílí na služby a řešení

14. 8. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Výnos celé skupiny meziročně vzrostl na 13,3 miliardy dolarů. Příjmy před zdaněním byly ve výši 332 milionů dolarů, což podle společnosti představuje meziroční nárůst o 38 %.

Společnost Lenovo oznámila, že její tržby dosáhly v prvním čtvrtletí letošního roku 13,3 miliardy dolarů. Výsledky podle technologického giganta značí, že došlo k meziročnímu nárůstu téměř o 7 %.

Příjmy před zdaněním zaznamenaly nárůst o 38 % oproti předešlému roku na 332 milionů dolarů, zatímco čistý zisk se meziročně zvýšil o 31 % na 213 milionů dolarů.

Tržby za software a služby meziročně vzrostly o 38 % na více než 1 miliardu dolarů; dohromady podle společnosti tvoří přibližně 7,6% podíl na příjmech skupiny.

Vynikající výsledky za poslední čtvrtletí ukazují, že se Lenovo rychle z pandemie vzpamatovalo a využívá nových příležitostí, které přináší práce z domova a urychlená digitalizace,“ uvedl generální ředitel Lenova Yang Yuanqing.

Zatímco svět stále čelí výzvám, Lenovo se zaměřuje na udržitelný růst prostřednictvím klíčového byznysu a nových příležitostí v oblasti služeb a řešení,“ dodal.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci