Hlavní navigace

Lenovo spouští globální kampaň Vibe On pro rozšíření povědomí o telefonech řady Vibe

24. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Kampaň cílí především na mladé lidi má za úkol především zvýšit celosvětové povědomí o telefonech značky Lenovo.

Společnost Lenovo oznámila spuštění nové kampaně s názvem Vibe On, která bude zaměřena na celosvětové posílení povědomí o jejích chytrých telefonech. Kampaň cílí především na mladé lidi ve věku mezi 20 a 30 lety a Lenovo chce jejím prostřednictvím zbořit mýtu, že „prémiový“ nutně znamená drahý nebo exkluzivní.

Filozofie designu, která stojí za produktovou řadou chytrých telefonů Lenovo Vibe je zakotvena ve třech hlavních pilířích – bezproblémovém využití fotoaparátu, rozšířených multimediálních funkcích a adaptivním uživatelském rozhraní.

Jako příklad zařízení, které tuto filozofii naplňuje, Lenovo uvádí nejnovější model Lenovo Vibe Shot. Ten nabízí kombinaci prémiového 4G telefonu s výkonným fotoaparátem, který zahrnuje pokročilý hardware a funkce, které podle budou výrobce milovat jak začínající, tak ostřílení fotografové.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Arrow Electronics jako první získal cloudový kompetenční certifikát od Broadcomu
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Petr Zajíček (Dell)
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?