Akcí vedle marketingové manažerky společnosti Lenovo Lucie Orlovské provázela i módní blogerka Beáta Kaňoková, která hostům radila s výběrem vhodných střihů, barev a doplňků. Prostory observatoře Žižkovské věže tak vedle výhledu na Prahu nabídly i krásu v podobě stylových modelů (foto viz níže).
„Akce ukázala, že technika nemusí být jen užitečným pomocníkem, ale může se stát i stylovým módním doplňkem. Lenovo má ve svém portfoliu lehké a tenké notebooky a tablety v různých barevných provedeních a stylové All-in-One počítače, které jsou pro uživatele atraktivní jak po výkonností stránce, tak i z hlediska designu,“ uvedla marketingová manažerka Lucie Orlovská.
Pozornost Lenova se do budoucna soustředí zejména na konvertibilní notebooky a ultrabooky, které lze snadno přeměnit na tablet, a podporují dotykové ovládání.
Zdroj: Lenovo