Společnost Lenovo představila doplňující partnerský program pro oblast DCG s názvem Elevate. Program s jednoduchým systémem zpětných rabatů se zaměřuje hlavně na nové partnery, kteří by rádi zahájili spolupráci v rámci prodeje řešení pro datová centra.
Výrobce uvádí, že veškeré produkty DCG, které partner v rámci programu Elevate prodá, se započítávají do plnění nastavených cílů. Tyto cíle jsou určeny na základě obratu, který partner vytvořil na produktech DCG Lenovo za posledních 12 měsíců.
Úplným nováčkům tak bude dle Lenova automaticky přiřazen nejnižší cíl, který odpovídá hodnotě 5 000 dolarů. Průběžný postup v plnění nastaveného cíle pak mohou firmy sledovat online na partnerském portálu.
Elevate je nastaven jako kvartální program; pokud mají partneři zájem získat na konci daného čtvrtletí zpětný rabat, musí se do programu každý kvartál přihlásit. V každém čtvrtletí mohou partneři také v závislosti na předchozích prodejích navýšit svůj cíl a tím i konečný rabat.
„Nový partnerský program umožní i menším firmám navázat s námi partnerskou spolupráci. Věřím, že kvartální nastavení cílů spolu s přehledným sledováním postupu a atraktivními odměnami budou pro nové partnery vítanou motivací,“ říká Marian Korienek, generální ředitel segmentu DCG Lenovo pro PL, SK a ČR.
Zdroj: Lenovo