Společnost Lenovo si nechala u agentury Perfect Crowd zpracovat průzkum povědomí o značce a na základě jeho výsledků může být spokojená. Spontánní znalost značky dosáhla 65 %, podpořená necelých 90 %. V průběhu posledních tří let mělo povědomí o značce Lenovo vzrůst téměř čtyřikrát.
„Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 97 %,“ uvedla k výsledkům průzkumu Lucie Orlovská, marketingová manažerka české pobočky Lenova.
V následujících šesti měsících podle průzkumu plánuje 24 % respondentů koupi nového notebooku. Tito respondenti měli označit Lenovo jako značku, o které nejčastěji uvažují.
Největšími příznivci značky Lenovo jsou podle společnosti muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen.
Průzkumu se účastnilo 500 respondentů z České republiky ve věku od 15 – 50 let.
Zdroj: Lenovo