Lenovo: Povědomí o značce za tři roky vzrostlo na čtyřnásobek

14. 3. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Lenovo
Průzkum, který si Lenovo nechalo zpracovat, rovněž odhalil, že téměř čtvrtina respondentů z ČR plánuje v příštích šesti měsících koupi nového notebooku.

Společnost Lenovo si nechala u agentury Perfect Crowd zpracovat průzkum povědomí o značce a na základě jeho výsledků může být spokojená. Spontánní znalost značky dosáhla 65 %, podpořená necelých 90 %. V průběhu posledních tří let mělo povědomí o značce Lenovo vzrůst téměř čtyřikrát.

Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 - 26 let přesahuje 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 97 %,“ uvedla k výsledkům průzkumu Lucie Orlovská, marketingová manažerka české pobočky Lenova.

V následujících šesti měsících podle průzkumu plánuje 24 % respondentů koupi nového notebooku. Tito respondenti měli označit Lenovo jako značku, o které nejčastěji uvažují.

Největšími příznivci značky Lenovo jsou podle společnosti muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen.

ICTS24

Průzkumu se účastnilo 500 respondentů z České republiky ve věku od 15 – 50 let.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS