Hned pět personálních změn najednou oznámila lokální pobočka Lenovo. Jan Solař (31), dosavadní marketingový manažer české a slovenské pobočky, a Michael Mikluš (32), doposud Transactional Manager české a slovenské pobočky, byli jmenováni na regionální pozice. Jan Solař bude působit jako Business Development Manager, Server, EMEA South-East a ponese zodpovědnost za prodeje serverů v regionu jihovýchodní Evropy. Michael Mikluš získal post Transactional Channel Sales Manager, EMEA South-East, pečovat bude o rozvoj partnerské sítě v rámci regionu.
Do pražské pobočky společnosti nastoupil Robert Janásek (31) na post Marketing Manager. V jeho pravomoci je plánování a realizace marketingových kampaní. Robert Janásek přišel do Lenova z Telefónica O2, kde měl na starosti marketing v segmentu domácností a malých podnikatelů.
Novým Channel Sales manažerem pro Česko a Slovensko se stal Petr Berounský (36). Zodpovědný je za rozvoj prodejních aktivit realizovaných v rámci partnerského obchodního kanálu v obou zemích. Jaké si klade se svým obchodním týmem cíle? „Hlavní prioritou bude nastavení nových obchodních a produktových strategií firmy, plánovaní marketingových akcí, určených především k většímu zviditelnění značky Lenovo u prodejců, a tím i zvyšování podílu na trhu ve všech produktových řadách Lenovo." K plánům na rozšiřování partnerské sítě Petr Berounský dodává: „Zaměříme se na rozvoj prodeje Lenovo v nových prodejních kanálech, jako je retail. Zvláštní prioritou je rovněž oblast serverů, kde bude Lenovo vyhledávat nové obchodní partnery, kteří se jejich prodejem zabývají." Petr Berounský doposud působil ve společnosti Lenovo na pozici 4P Manager.
Dalším nováčkem ve společnosti je Pavel Janich (41). Působí jako Distributor Account Manager, což pro něho znamená zodpovědnost za produktové plánování a následný prodej v síti IT distributorů. Také Pavel Janich komentoval pro ChannelWorld své úkoly v Lenovu: „Mé kvantitativní cíle spočívají v udržení až zvýšení tržního podílu Lenovo notebooků v segmentu firemních zákazníků, dále v rozšíření počtu partnerů aktivně nabízejících desktop PC a monitory Lenovo a zejména v proniknutí do sítí prodejců spotřební elektroniky, hypermarketů a cash&carry s novými vhodnými produkty. Konkrétně se bude jednat o notebooky řady N500 a netbooky Ideapad S10e. Kvalitativní cíle spočívají v upevňování povědomí o produktech Lenovo s vysokou přidanou hodnotou pro uživatele, tedy zejména o odolných manažerských noteboocích Thinkpad T a ultrapřenosných noteboocích řady Thinkpad X." Pavel Janich dříve pracoval jako produktový manažer ve firmách Sony, Thomson, Kodak a Photon.