Lenovo patří již patnáct kvartálů za sebou k celosvětově nejrychleji rostoucím výrobcům počítačů, což je výsledkem dlouhodobé firemní strategie „Protect and Attack“. V rámci ní se společnost zaměřuje na upevnění svého podnikání na trzích, kde již dosahuje úspěchů, a posilování svého postavení na potenciálních nových trzích.
Výrobce uvádí, že svou pozici posiluje především investicemi do výzkumu a vývoje. Díky inovacím pak může přinášet unikátní zařízení a vycházet vstříc zvyšujícím se požadavkům zákazníků.
Reaguje tak například na trend konvertibilních zařízení, která „reagují na specifické nároky uživatelů, kteří si je mohou zcela přizpůsobit svým momentálním potřebám,“ uvádí Petr Toman ze společnosti Lenovo Česká republika.
Toman pak dodává, že „k nejžhavější novince patří konvertibilní ultrabook ThinkPad Helix, který se může pochlubit revolučním ‚Rip pand Flip‘ (odtrhni a otoč) designem, kdy je možné displej zařízení oddělit od základny a využít ho jako plnohodnotný tablet.“
V kategorii konvertibilních zařízení nabízí Lenovo dále modely IdeaPad Yoga v 11“ a 13“ provedení a 12,5“ ThinkPad Twist, který lze využít jako ultrabook a otočením změnit na konvertibilní tablet.
Všechny tyto modely jdou ruku v ruce s technologickými trendy, které byly prezentovány na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES 2013 v Las Vegas.
„Nejnovější technologie postupně vstupují do nové éry PC+, kdy počítače získávají prvky i jiných mobilních zařízení, jako například dotykový displej, a naopak mobilní zařízení lze využívat jako počítač,“ uzavírá Lenovo.
Zdroj: Lenovo