Společnost Lenovo představila novinky ve svém partnerském programu Lenovo ONE, jejichž cílem je usnadnit partnerům práci i přístup k aktivitám společnosti. Lenovo má ambici rozšířit svou síť v regionu EMEA o 5 000 dalších partnerů a představené změny mají tedy zároveň posloužit jako lákadlo pro nové tváře.
Nová vstupní úroveň a podpora prodeje
Zásadní novinkou je zvýšení investic do vytváření obchodních příležitostí. Lenovo vytvoří nové týmy čítající celkem 170 obchodních zástupců pro podporu prodeje napříč regionem EMEA, jejichž úkolem bude rozvoj byznysu v sektoru malých a středních podniků.
Do partnerského programu přibyla nová vstupní kategorie „Akreditovaný partner“, která má zjednodušit proces kvalifikace a poskytnou okamžité rabaty od prvního dolaru a přístup k prodejní podpoře Lenovo Sales Support.
Další novinkou je motivační program StarSeller, který poskytne přírůstkové bonusy pro vybrané produkty s cílem zvýšit výsledky v klíčových segmentech. Noví registrovaní partneři se také budou moci zúčastnit každotýdenní soutěže.
Nové certifikace pro datacentra
V neposlední řadě Lenovo představilo nové certifikace v rámci divize Data Center Group. Partneři budou moci získat prodejní a technicko-prodejní osvědčení v segmentu produktů pro datacentra, který Lenovo považuje za jeden z klíčových.
Společnost zároveň spustila nové automatizované platformy, které například poskytnou okamžité naceňování pro distributory. Změny se mají dotknout i webového portálu, který nabídne přehled celého portfolia, prodejní nástroje, marketingovou platformu, registraci akcí a další funkce.
Zdroj: Lenovo