Společnost LANDesk Software, která operuje v oblasti řízení životního cyklu systémů, ochrany koncových bodů a správy IT služeb, oznámila otevření nových evropských poboček. Ty se nacházejí v Praze, Bratislavě, Varšavě a Moskvě.
Kvarteto nových poboček má zajišťovat lokální prodejní, marketingovou a technickou podporu a konzultační služby zákazníkům a partnerům nejen z České republiky, Slovenska, Polska a Ruska, ale také z Ukrajiny, zemí Společenství nezávislých států (SNS), pobaltských zemí a zemí z jihovýchodního evropského regionu.
Společnosti LANDesk Software uvádí, že ve středoevropském a východoevropském regionu během posledních dvou let zaznamenala dvouciferný růst výnosů. „Protože jsou výhledy v oblasti tržeb solidní a lze očekávat další významný růst, rozhodla se společnost LANDesk podporovat potenciál tohoto regionu co nejúčinněji – prostřednictvím lokálního zastoupení,“ uvedla firma v tiskové zprávě.
„Až dosud jsme své partnery a zákazníky ve východní Evropě podporovali z našich britských a německých poboček. Zákazníci i partneři se však stále hlasitěji dožadují rozsáhlejší podpory ve svém jazyce od osob, které se lépe vyznají v místním podnikatelském prostředí a kultuře,“ uvedl ve zprávě pro média Andrzej Baldin, viceprezident společnosti LANDesk Software pro region EMEA.
Mezi současné partnery společnosti LANDesk Software v dotčené oblasti patří Arbyte, Insight, Alstor a Soitron, ale firma očekává vznik nových místních týmů, které rozšíří partnerský ekosystém a zajistí lepší podporu pro rostoucí počet zákazníků.
LANDesk chce více prorazit na českém trhu
„Investice společnosti LANDesk v tomto regionu odrážejí poptávku po našich řešeních Systems Management a Service Desk. Český a slovenský IT trh se nadále konsoliduje a zákazníci se stále častěji dožadují jednoho rozhraní pro společnou správu svých IT aktiv,“ uvedl v tiskové zprávě Živan Vašica, oblastní manažer pro Českou republiku a Slovensko.
Podle něj je výzvou zejména oblast správy mobilních zařízení: „Zaměstnanci stále častěji využívají pro přístup k datům různé kombinace firemních a osobních přístrojů. Myslím, že díky lokálnímu zastoupení a technické podpoře v místním jazyce bude společnost LANDesk při výběru celopodnikových řídicích systémů oslovena mezi prvními.“
Firma si slibuje, že díky svému původnímu řešení Service Desk spolu s nedávno získanými technologiemi Wavelink v kombinaci s pražskou pobočkou prorazí na českém trhu, kde se chce stát jedním z hlavních hráčů v oblasti svého podnikání. Stejné ambice má s bratislavskou pobočkou také na Slovensku.
Zdroj: LANDesk Software