V pátek 13. 9. 2013 došlo na www.lama.cz ke spuštění nového B2B portálu. Lama Plus připravila nový design a intuitivní hledání zboží v nových kategoriích – v tzv. Ráji spotřebního materiálu a v Ráji počítačových doplňků. Součástí nového webu je také rychlý navigační infopanel s nejčastěji používanými odkazy.
Nová navigace je zřejmě nejzásadnější změnou. V hlavním menu si reseller vybere, zda chce zboží z oblasti spotřebního materiálu (Ráj spotřebáku), oblasti počítačových doplňků (Ráj doplňků) nebo sortiment pro provoz domácnosti i firmy (Do firmy i domů). Přes otevřenou nabídku se lze na jedno kliknutí dostat až do konkrétní produktové kategorie.
Novinkou je také podrobné vyhledávání podle parametrů (např. bezdrátová myš s pěti tlačítky a rozlišením přes 1000 dpi).
Z dalších změn stojí za zmínku postranní navigační infopanel s nejčastěji používanými odkazy (košík, e2Locator, bomba nabídky, faktury, nevyřízení zboží, reklamace atp.) a nabídka akcí a informace o novinkách podle vybraného sortimentu.
„Jako největší specializovaný distributor v této oblasti na českém a slovenském trhu jsme si dali za cíl, co nejvíce zpřehlednit sortiment spotřebního materiálu a počítačových doplňků,“ uvedla v oznámení Michaela Šnapková, vedoucí marketingu.
Stručné a přehledné představení nového portálu naleznete zde.
Zdroj: Lama Plus