Lama Plus se stává distributorem značky Dymo a hardwaru Lexmark

20. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Dymo, Lama Plus
Specializovaný distributor, společnost Lama Plus, získala kontrakt na produkty značky Dymo a rozšířila distribuci Lexmarku o hardware.

V nabídce společnosti Lama Plus naleznete nově zboží značky Dymo, která se soustředí na pásky a potisk štítků.

V nabídce distributora je aktuálně téměř 100 položek tiskáren štítků, téměř 20 položek etiket a více než 20 tiskáren samolepících štítků.

Dymo je jedna ze značek (Paker, Waterman, Rubbermaid atd.) společnosti Newell. Portfolio značky Dymo se dělí na produkty pro domácnost, kancelář a průmysl.

Sortiment pokrývá stolní, přenosné a multifunkční (pro různé formáty štítků) termo tiskárny bez nebo s displejem včetně dotykových modelů. Více se o produktech dovíte na webu dymo.com.

Vedoucí marketingu Michaela Šnapková nový kontrakt oznámila partnerům v rámci partnerského setkání Lama Bowlingshow v Praze.

Dále na prezentaci společnosti Lexmark v rámci setkání zaznělo rozšíření distribučního kontraktu na značku Lexmark. Nově se vztahuje také na hardware.

ICTS24

V portfoliu Lama Plus naleznete dvanáct laserových tiskáren (sedm černobílých a pět barevných) v cenovém rozpětí od 2 700 do 9 300 Kč bez DPH.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících
Datart: Gamingu kralují konzole, před PC je upřednostňují dvě třetiny kupujících