Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, představil partnerům a zákazníkům novou strategii pro český a slovenský trh. Svou prezentací zahájil slavnostní banket v prostorách Pražského hradu.
Koncem roku 2018 provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe v rámci své expanze na trzích CEE akvizici svého dlouhodobého partnera v České republice, společnosti Janus. Z té následně stala Kyocera Document SolutionsC Czech.
„Cílem akvizice bylo jak posílení pozice značky Kyocera na českém a slovenském trhu, tak rozšíření nabízených produktů a služeb a zefektivnění podpory, kterou poskytujeme našim zákazníkům při optimalizaci jejich pracovních postupů,“ řekl Marubayashi.
Optimalizace pracovních postupů na míru
Zákazníci Kyocera v ČR mají díky nové organizační struktuře společnosti rychlejší přístup k novým technologiím, a to včetně optimalizace pracovních postupů, která je přizpůsobena na míru jejich podnikání.
To znamená, že Kyocera poskytuje nejen služby spojené s provozem tiskových parků a servisní služby, ale nabízí i software dotýkající se oblasti vytěžování dokumentů, jejich zpracování a dalšího managementu až po oběh dokumentů v definovaných procesech.
„Čeští zákazníci se mohou již v blízké budoucnosti těšit na zajímavé inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení Kyocera,“ uvedl na závěr Jiří Hubený, generální ředitel společnosti Kyocera Document Solutions Czech.
„Věříme, že s jejich pomocí brzy zvýšíme náš tržní podíl na českém a slovenském trhu tiskových řešení a zaujmeme pozici jednoho ze tří předních dodavatelů,“ uzavřel.
Zdroj: Kyocera Document Solutions