Kyocera nastínila svou novou strategii pro český a slovenský trh

27. 6. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Kyocera Document Solutions
Čeští zákazníci Kyocery se dle slov ředitele lokální pobočky Jiřího Hubeného mohou těšit na inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení.

Takuya Marubayashi, prezident společnosti Kyocera Document Solutions Europe, představil partnerům a zákazníkům novou strategii pro český a slovenský trh. Svou prezentací zahájil slavnostní banket v prostorách Pražského hradu.

Koncem roku 2018 provedla společnost Kyocera Document Solutions Europe v rámci své expanze na trzích CEE akvizici svého dlouhodobého partnera v České republice, společnosti Janus. Z té následně stala Kyocera Document SolutionsC Czech.

Cílem akvizice bylo jak posílení pozice značky Kyocera na českém a slovenském trhu, tak rozšíření nabízených produktů a služeb a zefektivnění podpory, kterou poskytujeme našim zákazníkům při optimalizaci jejich pracovních postupů,“ řekl Marubayashi.

Optimalizace pracovních postupů na míru

Zákazníci Kyocera v ČR mají díky nové organizační struktuře společnosti rychlejší přístup k novým technologiím, a to včetně optimalizace pracovních postupů, která je přizpůsobena na míru jejich podnikání.

To znamená, že Kyocera poskytuje nejen služby spojené s provozem tiskových parků a servisní služby, ale nabízí i software dotýkající se oblasti vytěžování dokumentů, jejich zpracování a dalšího managementu až po oběh dokumentů v definovaných procesech.

Čeští zákazníci se mohou již v blízké budoucnosti těšit na zajímavé inovace v oblasti tiskových zařízení i novinky v nabídce softwarových řešení Kyocera,“ uvedl na závěr Jiří Hubený, generální ředitel společnosti Kyocera Document Solutions Czech.

bitcoin školení listopad 24

Věříme, že s jejich pomocí brzy zvýšíme náš tržní podíl na českém a slovenském trhu tiskových řešení a zaujmeme pozici jednoho ze tří předních dodavatelů,“ uzavřel.

Zdroj: Kyocera Document Solutions

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci