Kyocera Corporation slaví šedesátku a chce dále řídit technologický pokrok

28. 5. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Africa Studio / stock.adobe.com
Japonská Kyocera Corporation, původně Kyoto Ceramic Co., byla založena v roce 1959. Přestože se nejprve orientovala na oblast keramiky, dnes nabízí široké portfolio produktů včetně dílů pro automobilový průmysl či řešení pro správu dokumentů.

Společnost Kyocera Document Solutions Europe v těchto dnech slaví 60. výročí založení své mateřské společnosti Kyocera Corporation. Společnost, jejíž původní název zněl Kyoto Ceramic Co., byla založena v Japonsku v dubnu 1959 Kazuem Inamorim.

V roce 1982 došlo ke sloučení čtyř poboček a přejmenování na Kyocera Corporation. V letošním roce společnost dosáhla rekordního obratu ve výši 1,623 bilionů jenů a v současné době zaměstnává více než 70 000 lidí po celém světě.

Přestože se Kyocera původně orientovala na oblast keramiky, v dnešním portfoliu společnosti lze nalézt širokou nabídku produktů a služeb včetně dílů pro automobilový průmysl, elektronických zařízení, solárních systémů či řešení pro správu dokumentů. 

Konkrétně Kyocera Document Solutions Europe hraje klíčovou roli v oblasti správy dokumentů a poskytuje evropskému regionu hardwarová a softwarová řešení pro řízení efektivity v podnikatelském prostředí.

bitcoin školení listopad 24

Kyocera funguje v plném souladu se svou firemní filozofií, kterou stanovil dr. Inamori. Ten uvádí, že „historie Kyocery je příběhem o tom, co se nikdo jiný neodvážil dělat, a o otevírání takových cest, kam si nikdo dříve netroufl vstoupit.

Zdroj: Kyocera Document Solutions Europe

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci