Kristýna Hlavicová a Jaromír Rozsíval posilují distribuci gamingu v ATC

19. 10. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: AT Computers
AT Computers věří hernímu byznysu a posiluje své kapacity v tomto segmentu skrze rozšíření gamingového týmu o dvě nové tváře.

Společnost AT Computers posílila svůj tým specialistů zaměřený na rozvoj gamingového portfolia a obchodního kanálu pro herně zaměřené partnery. Distributor přijal dvě nové posily v podobě Kristýny Hlavicové a Jaromíra Rozsívala.

Kristýna Hlavicová nastupuje na pozici obchodnice. V minulosti působila např. jako nákupčí zboží ve společnosti Penta CZ, kde měla na starosti sortiment tiskáren Canon a HP, nebo jako odborný prodejce pro firmy i koncové zákazníky ve společnosti IWD Czech.

Jaromír Rozsíval pak zaujal funkci manažera rozvoje prodejního kanálu pro gaming. Coby certifikovaný specialista na HW a SW a mnoha výrobců a bývalý profesionální hráč a organizátor herních akcí si do ATC přináší letité zkušenosti z oboru.

Společně s Vojtěchem Komárkem, který řídí rozvoj sítě X-Play se budou obě nové posily starat o pokračující expanzi distributora do slibného segmentu herních zařízení, příslušenství a softwaru.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi