O výsledcích Křišťálové Lupy 2011 opět rozhodli čeští internetoví uživatelé a významné osobnosti podnikatelského, mediálního a internetového světa. Letos bylo vyhlášeno celkem osm kategorií, ve kterých hlasovala veřejnost a pět kategorií volených odbornou porotou.
Do kategorie Internetové obchodování se mohly přihlásit projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací, např. e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje a slevové servery.
První dvě pozice se v této kategorii oproti loňskému roku nezměnily. První cenu si odnáší obchodní (dříve aukční) portál Aukro.cz. Potřetí se na druhé pozici umístil internetový obchod Alza.cz. Třetí pozici obsadil cenový srovnávač Heureka.cz, který společně s Aukrem spadá pod skupinu Allegro Group. Konkurenční Zboží.cz se umístilo páté.
Na čtvrté místo se letos vyhoupl slevový portál Slevomat.cz a poprvé se do první desítky probojoval také aukční portál eBay. Z internetových obchodů se v první desítce umístily také e-shopy Mall.cz a CZC.cz.
Pořadí v kategorii Internetové obchodování
- Aukro.cz
- Alza.cz
- Heureka.cz
- Slevomat.cz
- Zboží.cz
- Mall.cz
- Fler.cz
- CZC.cz
- eBay.cz
- ePojištění.cz
Výsledky dalších kategorií naleznete přímo na webových stránkách Křišťálové Lupy.
Zdroj: Lupa.cz, ChannelWorld