Obchodní dům Vltava.cz zvolil na internetu strategii, kdy nabídl v obchodech sdružených pod jednou značkou široký sortiment zboží od knih přes kosmetiku až po sportovní doplňky či nářadí. Informační technologie a elektroniku prodává v e-shopech Cybex.cz a Electrohall.cz.
V loňském roce dostala strategie obchodu těžkou ránu v podobě dobrovolného insolvenčního řízení. To vedlo ke vstupu strategického partnera do společnosti, kterým se stal kapitálový investor Milestone Partners.
Nový majitel prodal 2. 6. 2010 všechna aktiva a pasiva holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz. Skupina nyní zařazuje všechny e-shopy spadající pod internetových obchodní dům Vltava.cz do svého portfolia.
„Zachováme na počátku vše, co Vltava dosud dělala. Tak jak teď vedle sebe fungují všechny naše české e-shopy, tak se po jejich bok zařadí i Vltava.cz,“ potvrdila ChannelWorldu Jitka Součková, marketingová ředitelka holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz.
Proč Vltava.cz?
„Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli převzít e-shop Vltava.cz, je jeho tradice a zavedená značka. Jeho velmi dobré renomé dokazují i četné průzkumy znalosti a popularity českých internetových obchodů, ve kterých Vltava.cz zaujímá první místo, přičemž pro mnohé představuje téměř synonymum nákupu na internetu,“ vysvětlil v tiskovém oznámení Roman Novotný, předseda představenstva holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz. „Převzetím navíc doplníme náš sortiment o nové oblasti a posílíme naši pozici na českém trhu internetových prodejců,“ dodal.
Podle tiskové zprávy má Vltava.cz i přes nelehké období insolvence statisíce aktivních zákazníků. Nový majitel nyní slibuje bezproblémové fungování e-shopu, ale i rychlejší dodávky objednaného zboží za konkurenční ceny, stejně jako řadu služeb s přidanou hodnotou. Jejich podobu na dotaz ChannelWorldu zástupci skupiny neupřesnili.
Cena transakce zůstala nezveřejněna. Zástupci holdingu prozatím ponechali bez komentáře také případné změny v managementu Vltava.cz.
Zdroj: ChannelWorld, Kasa.cz a Obchodní-dům.cz