Internetový obchod CZC.cz nabízí regionálním prodejcům počítačů a elektroniky s kamennými provozovnami možnost spolupráce. Ve franšízových pobočkách mohou zákazníci odebírat zboží za „internetové“ ceny, využít odborné poradenství a vyřizovat reklamace.
O plánech CZC vás ChannelWorld informoval v červnu, kdy e-tail poprvé naznačil, že se první franšízanti objeví v Mostě, Českém Krumlově a Říčanech.
Pro provozovatele kamenných prodejen je spolupráce poměrně zásadním rozhodnutím. Na jednu stranu mohou získat podporu silného e-tailu a nové zákazníky, na druhou stranu do určité míry přicházejí o vlastní identitu a přizpůsobují své ceny CZC.
Tomáš Macák z nově otevřené prodejny CZC.cz partner v Českém Krumlově se však změny nebojí: „S firmou CZC.cz sdílíme filozofii i prodejní techniku, máme ze spojení radost. Věřím, že to bude příjemná změna pro naše zákazníky a že naše služby budou využívat i nadále.“
Internetový obchod se snaží získat stále větší počet kamenných prodejen. Aktuálně má na území České republiky 14 poboček.
„Snažíme se být svým zákazníkům co nejblíže, naším cílem je mít do dvou let svou pobočku v každém okresním městě,“dodal v tiskovém oznámení Zdeněk Michálek, ředitel pro strategie a rozvoj CZC.cz.
Zdroj: IDG News Service