V prvním pololetí 2012 dosáhla S&T Slovakia obratu 13,6 milionu eur, což představuje nárůst o více než 6 milionů eur ve srovnání se stejným obdobím v roce 2011.
Společnost uvádí, že na celkovou stabilizaci měly vliv restrukturalizace, finanční posílení, jakož i vstup nových investorů do mateřské společnosti. Výrazně lepších výsledků firma údajně dosáhla díky výraznějšímu zaměření na oblasti, kde má silné kompetence, a zvýšenému podílu služeb na celkových tržbách.
„Dosiahnutý výsledok ma teší najmä z pohľadu štruktúry - nárast sme zaznamenali primárne v oblasti vlastných služieb a tržieb plynúcich z dlhodobých kontraktov. Tieto údaje hovoria o dôvere a lojalite našich zákazníkov, čo nás nesmierne teší a motivuje nás aj naďalej zlepšovať naše služby,“ uvedl v oznámení Peter Dovhun, country manager S&T Slovakia.
S&T Slovakia se v 1. pololetí podařilo získat nové zákazníky v odvětví finančních služeb, i přinášet nová technologická řešení.
Například v oblasti CRM nástrojů pro řízení vztahů a péče o zákazníky a portálových řešení, získala S&T Slovakia v květnu 2012 ocenění za řešení CRM v Cloudu, realizované pro společnost Sodexo Slovensko, na platformě Microsoft Dynamics.
Zdroj: S&T Slovakia