Podle oznámení retailového řetězce bylo cílem inovací na stránkách především zlepšení komunikace se zákazníky, obchodními partnery a novináři.
Jak uvedl a firma v tiskovém oznámení, návštěvník nalezne na nových stránkách kompletní databázi prodejen propojenou s Google maps, interaktivní leták s aktuálním sortimentem nebo možnost si online ověřit stav reklamace. Výraznou změnou má pak být přehlednější struktura s větším množstvím informací. Uživatel se může zaregistrovat k odběru newsletteru, zúčastnit se soutěže o vytvoření radiového spotu, prohlédnout si archiv TV spotů a nalézt zde nejčastější otázky a odpovědi, které ho zajímají.
Hlavní vylepšení shrnul Okay do třech bodů:
Vylepšená databáze prodejen – databáze českých i zahraničních prodejen je nově propojena s Google maps. Zákazník si nyní může najít nejbližší prodejnu a následně naplánovat trasu, ať už jede autem nebo jde pěšky.
Interaktivní leták – umožňuje prohlížení akčního letáku přímo na webových stránkách. Zákazníci mohou letákem listovat a prostřednictvím lupy si přiblížit produkty, které je zaujmou. Leták je k dispozici ke stažení i v PDF verzi.
Ověření stavu reklamace – v sekci „Servis“ lze zadáním čísla reklamace do on-line formuláře ověřit, v jaké fázi se zákazníkova reklamace nachází.
Úpravy nekončí
„Spuštěním nového webu naše práce nekončí. Nejbližší novinkou nové webové prezentace bude přehledný katalog zboží, které Okayve svých prodejnách po celé České republice nabízí. Pro naše zákazníky máme připravena i další překvapení, o kterých budeme průběžně informovat,“ uvedla v oznámení Miroslava Zajdáková, marketingová ředitelka společnosti.
Internetové stránky jsou k dispozici v české, slovenské a německé verzi a najdete je na adrese www.okay.cz, nebo www.okaycz.eu.
Zdroj: Okay