Na českém trhu byla spuštěna betaverze nového srovnávacího portálu Pricemania.cz. Zákazníky chce zaujmout novou generací webu, který klade důraz na použitelnost a je přizpůsoben pro mobilní zařízení.
V konkurenci zaběhnutých portálů se chce prosadit „šíří i kvalitou obsahu“, na kterém se mají podílet přední odborníci v oboru. Cílem portálu má být pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale také s výběrem a srovnáním samotného zboží.
Podle vyjádření společnosti již na stránkách probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi proběhne párovaní v kategoriích s vysokým podílem automatizace, kam podle Pricemanie patří zejména bílá a černá elektronika, foto, parfémy, pneu nebo knihy.
Zájem o spolupráci už portálu měly potvrdit společnosti Alza.cz, Kasa.cz, Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz nebo Parfums.cz.
„Víme, že to nebude lehké, ale věříme, že do konce roku 2015 bude Pricemania číslo tři na českém trhu,“ definoval Michal Král, jednatel společnosti Pricemania, její nemalé ambice.
„Po spuštění ostrého provozu budeme konkurenceschopní technologicky a do konce roku 2014 i obsahově,“ dodal.
Zdroj: Pricemania