Firmy Omnicom a myCOM oznámily, že se spojují z důvodu zlepšení služeb pro své zákazníky, posílení svého postavení na trhu a unifikace produktových řad.
Cílem fúze je udržet a nadále rozvíjet postavení jedničky v poskytování akreditovaných ITIL kurzů na slovenském trhu a posílit pozici v oblasti konzultačních služeb zaměřených na řízení IT služeb (ITSM) a řízení podnikových procesů (BPM), uvedl OmniCom.
Omnicom se na oblast řízení IT služeb (ITSM) specializuje od roku 2005. Prostřednictvím odborných konzultací a mezinárodně akreditovaných školení pomáhá svým zákazníkům zefektivnit jejich IT služby. Společnost provozuje také online portály obsahující odborný popis knihovny ITIL – www.itsm.sk a www.itsm.cz.
myCON pomáhá organizacím zlepšit řízení a poskytování IT nebo obchodních služeb použitím osvědčených postupů, rámců, procesů a technologií pro management služeb.
Mezi klienty obou firem patří T-Systems Slovensko, Eset, Národná banka Slovenska, Tatrabanka, MFSR, Accenture, Orange, Slovak Telekom, Volkswagen Slovakia a další.
Zdroj: Omnicom