Nová certifikace od SAP opravňuje Ness oficiálně poskytovat podporu zákazníkům využívajícím prostředí SAP. Tuto certifikovanou podporu může Ness poskytovat na dvou úrovních.
V rámci první úrovně jde o řešení problémů způsobených nesprávným použitím systému SAP, které nevyžadují změny v systému.
Na druhé úrovni podpory jde o řešení technických problémů, u kterých není nutná změna konfigurace systému za pomoci konzultantů s využitím nástroje SAP Solution Manager, uvádí Ness v oznámení,
„Tomuto výsledku předcházely několikaměsíční přípravy, v jejichž průběhu byl sestaven tým certifikovaných specialistů a vytvořeno technické jádro pro poskytování podpory, založené na systému SAP Solution Manager, které bylo online propojeno se systémy našich zákazníků,“ dodala v tiskovém oznámení Hana Součková, ředitelka marketingu Ness Technologies v ČR
Jako certifikovaný partner Ness nyní může svým klientům poskytnout podpůrnou infrastrukturu. V případě kritických problémů lze 24 hodin denně využít globální síť specialistů a vývojářů SAP.
Tým pěti certifikovaných konzultantů s podporou dvaceti dalších konzultantů se stará o zákazníky v České republice a během krátké doby by měl rozšířit své služby i pro zákazníky ze Slovenska a Maďarska.
Zdroj: Ness Technologies