Konkurence: Největšími on-line inzerenty v prosinci byly Alza.cz a Mall.cz

18. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © jamdesign - Fotolia.com
V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový prodejce Alza.cz, sekundoval jí Internet Mall.

Alza.cz v prosinci využila bannerovou inzerci v ceníkové hodnotě 16,3 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Na druhé příčce se v objmeu internetové display reklamy umístil Internet Mall (15,3 milionu korun), který provozuje e-shop Mall.cz, a třetí místo obsadila Telefónica Czech Republic (14,7 milionu korun).

V posledním měsíci roku 2012 využili zadavatelé na českém internetu bannerovou reklamu v hodnotě 536 milionů korun.

Meziměsíčně výdaje poklesly o 17 %, ale ve srovnání s loňským prosincem došlo k  navýšení o necelou třetinu. Uváděné hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce a nezahrnují množstevní a další možné slevy inzerentů.


Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně