Konkurence: Největšími on-line inzerenty v prosinci byly Alza.cz a Mall.cz

18. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © jamdesign - Fotolia.com
V prosinci 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 536 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový prodejce Alza.cz, sekundoval jí Internet Mall.

Alza.cz v prosinci využila bannerovou inzerci v ceníkové hodnotě 16,3 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Na druhé příčce se v objmeu internetové display reklamy umístil Internet Mall (15,3 milionu korun), který provozuje e-shop Mall.cz, a třetí místo obsadila Telefónica Czech Republic (14,7 milionu korun).

V posledním měsíci roku 2012 využili zadavatelé na českém internetu bannerovou reklamu v hodnotě 536 milionů korun.

Meziměsíčně výdaje poklesly o 17 %, ale ve srovnání s loňským prosincem došlo k  navýšení o necelou třetinu. Uváděné hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce a nezahrnují množstevní a další možné slevy inzerentů.


Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi