Konkurence: Největším zadavatelem bannerové reklamy se v listopadu stal Internet Mall

13. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © M.studio - Fotolia.com
V listopadu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 653 milionů korun. Největší podíl na této částce má Internet Mall.

Konkurence: Internet Mall byl v listopadu největším zadavatelem bannerové reklamyPodle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v listopadu 2012 bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 653 milionů korun.

Meziměsíčně výdaje vzrostly o 3,3 %, ve srovnání s loňským rokem došlo k navýšení o téměř polovinu (47 %).

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se objevil Internet Mall, který provozuje internetový obchod Mall.cz. V listopadu využil internetový reklamní prostor v hodnotě 22,7 milionu korun.

Na druhé a třetí příčce se umístili provozovatelé telekomunikačních sítí T-Mobile Czech Republic inzercí v hodnotě 15,1 milionu korun a Telefónica O2 Czech Republic (13,4 milionu korun).

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)