Konkurence: Největším internetovým inzerentem v únoru byl Internet Mall

13. 3. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V únoru 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 417 milionů korun.

Podle monitoringu AdMonitoring společnosti Mediaresearch využili zadavatelé únoru 2013 bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 21 %, ve srovnání s minulým rokem došlo k 17 % navýšení.

Největším zadavatelem byla společnost Internet Mall provozující Mall.cz, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 25 milionů korun.

Na druhé příčce se umístila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 12,8 milionů korun a na místě třetím autobazar AAA Auto (12,5 milionů korun).

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch, 2/2013

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě