Konkurence: Největším internetovým inzerentem v únoru byl Internet Mall

13. 3. 2013
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V únoru 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 417 milionů korun.

Podle monitoringu AdMonitoring společnosti Mediaresearch využili zadavatelé únoru 2013 bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 417 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 21 %, ve srovnání s minulým rokem došlo k 17 % navýšení.

Největším zadavatelem byla společnost Internet Mall provozující Mall.cz, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 25 milionů korun.

Na druhé příčce se umístila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 12,8 milionů korun a na místě třetím autobazar AAA Auto (12,5 milionů korun).

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch, 2/2013

Čtěte dále

Obrazem: Hříšný byznys s AT Computers
Obrazem: Hříšný byznys s AT Computers
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
IDC: Silný podzimní vzestup tabletů, dodávky vyrostly o 20 %
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
Chytré zvonky Tapo: Moderní strážci vašeho domova
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně