Hlavní navigace

Konkurence: Nay získalo ocenění MasterCard Obchodník roka 2014

24. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © eAlisa - Fotolia.com
Společnost zvítězila v kategorii obchodů s elektronikou, a to jak kamenných, tak elektronických. Zároveň se umístila na třetím místě v absolutním pořadí.

Řetězec obchodů Nay Elektrodom a jeho e-shop nay.sk získaly ocenění MasterCard Obchodník roka 2014 v kategoriích Obchodník s elektronikou a Obchodník s elektronikou - e-shop

Společnost se zároveň navíc umístila třetí v absolutním pořadí soutěže, kterou celkově zvítězila síť knihkupectví Martinus a obhájila tak loňské vítězství.

O vítězství v kategorii kamenných obchodů rozhodl především bohatý sortiment, který Nay nabízí. Na druhém místě se umístil řetězec Okay, na třetím pak Datart.

O vítězích soutěže rozhodl rozsáhlý průzkum provedený společností Incoma GfK na vzorku více než 1000 spotřebitelů. Hodnocenými parametry bylo spontánní jmenování nejlepšího prodejce, počet nakupujících, důvěra zákazníků a jejich spokojenost se sortimentem, kvalitou, personálem, službami a uspořádáním.

Kategorie e-shopů byla do soutěže uvedena vůbec poprvé. V minulých ročnících se ocenění udělovala pouze za kamenné prodejny.

Zdroj: Obchodník roka

Čtěte dále

Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Salesforce a Google Cloud společně poskytují autonomní agenty s AI
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
Obrazem: Adaptivní zážitky na Sophos Xperience Roadshow 2024
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
PoE extender od Zyxel Networks pomáhá překonat problémy s nasazením sítí na velké vzdálenosti
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Josef Šikýř je novým servisním ředitelem NTT Data
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Slack: Pět typů lidí, kteří definují budoucnost práce s umělou inteligencí
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje
Software602: Třetina českých firem téměř vůbec nedigitalizuje