Konkurence: Mironet spustil nový e-shop

4. 4. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost Mironet spustila novou verzi svého internetového obchodu. Jaké funkce nyní mohou nakupující využít a jak změnu přijímají uživatelé?

Konkurence: Mironet spustil nový e-shopV pátek 1. 4. spustil Mironet nový e-shop. Web prošel redesignem grafiky i struktury, na návštěvníky čeká přepracovaná homepage.

Záhlaví stránky zabírá rozbalovacím menu s hlavními službami a kategoriemi produktů: notebooky + PC + software, PC komponenty + periferie, hry + TV + elektronika, foto + video + GPS a servery + sítě. Od v podstatě stejné nabídky, doplněné o obrázky, menu odděluje lišta s vyhledávacím polem.

Nejvýrazněji působí střední panel, na kterém se střídá šest promo akcí a dalších slevových nabídek. Pod panel jsou umístěny dva boxy s přehledem „Zajímavých odkazů“ a „Akčních novinek“ s možností přihlášení do newsletteru. Boxy pak obtéká 5 nejprodávanějších produktů.

Zákazníci mohou prodejce kontaktovat prostřednictvím nového on-line chatu, který je připíchnutý k dolní liště prohlížeče.

bitcoin školení listopad 24

Názory návštěvníků

S novým e-shopem se Mironet pochlubil ve svém profilu na Facebooku a zaznamenal již první odezvy. Ne všichni však změnu přijímají pozitivně, např. Filip Daněk pod odkaz uvedl: „No, jestli to není apríl, tak jste se moc nevyznamenali, předchozí navigace byla přehlednější. Méně ikonek/obrázků a více textu, koho to jenom napadlo?“. David Honzátko zase píše: „Web je pěkný, líbí se mi hlášení o dostupnosti pod zbožím na mou pobočku. Jen malá výtka - Konfigurátor PC (herní): překrývají se tam nadpisy s odkazy někde - před několika sekundami (Firefox4).“

Nejlépe si však názor, jak se nový e-shop konkurenci povedl, můžete udělat sami.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani