V pátek 1. 4. spustil Mironet nový e-shop. Web prošel redesignem grafiky i struktury, na návštěvníky čeká přepracovaná homepage.
Záhlaví stránky zabírá rozbalovacím menu s hlavními službami a kategoriemi produktů: notebooky + PC + software, PC komponenty + periferie, hry + TV + elektronika, foto + video + GPS a servery + sítě. Od v podstatě stejné nabídky, doplněné o obrázky, menu odděluje lišta s vyhledávacím polem.
Nejvýrazněji působí střední panel, na kterém se střídá šest promo akcí a dalších slevových nabídek. Pod panel jsou umístěny dva boxy s přehledem „Zajímavých odkazů“ a „Akčních novinek“ s možností přihlášení do newsletteru. Boxy pak obtéká 5 nejprodávanějších produktů.
Zákazníci mohou prodejce kontaktovat prostřednictvím nového on-line chatu, který je připíchnutý k dolní liště prohlížeče.
Názory návštěvníků
S novým e-shopem se Mironet pochlubil ve svém profilu na Facebooku a zaznamenal již první odezvy. Ne všichni však změnu přijímají pozitivně, např. Filip Daněk pod odkaz uvedl: „No, jestli to není apríl, tak jste se moc nevyznamenali, předchozí navigace byla přehlednější. Méně ikonek/obrázků a více textu, koho to jenom napadlo?“. David Honzátko zase píše: „Web je pěkný, líbí se mi hlášení o dostupnosti pod zbožím na mou pobočku. Jen malá výtka - Konfigurátor PC (herní): překrývají se tam nadpisy s odkazy někde - před několika sekundami (Firefox4).“
Nejlépe si však názor, jak se nový e-shop konkurenci povedl, můžete udělat sami.
Zdroj: ChannelWorld