B2B nákupní centrum Mercateo otevírá nové pobočky v České republice a na Slovensku spolu s pobočkami v Polsku a Maďarsku. Reaguje tak prý na poptávku zákazníků.
Nyní Mercateo nabízí firemním zákazníkům v ČR více než 550,000 výrobků v osmi kategoriích, jako např. výpočetní technika, elektronika, elektrotechnika a kancelářské potřeby. V příštích pěti měsících je v plánu rozšířit počet kategorií na 12.
Německá firma operuje na dvanácti evropských trzích. Vedle německé centrály má v dalších sedmi zemích vlastní kanceláře s oblastními manažery.
Kromě České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska je to ještě Rakousku, Francie a Holandsko, kde firma Mercateo založila dceřiné společnosti v květnu roku 2012.
Nový hráč považuje český trh za dynamicke se rozvíjející
Od založení nových lokálních společností ve středoevropském regionu si Mercateo podle vlastních slov slibuje posílení vztahu s narůstajícím počtem partnerů v jednotlivých zemích a zjednodušení spolupráce v právních a daňových otázkách. Současně si prý takto vytváří potřebné struktury pro plánovaný další růst.
„Důvody vstupu na český trh jsou jednoznačné, nabízí zajímavý a dynamicky se rozvíjející trh ve střední Evropě. Řízením dceřiné společnosti je pověřen náš country manažer a jeho tým působící přímo v České republice,“ uvádí Mercateo v oznámení.
„Naše kontaktní osoby v jednotlivých zemích nehovoří jen jazykem našich zákazníků, dodavatelů a výrobců, ale znají i trh a jeho potřeby. Je to velké plus pro naše mezinárodní partnery v těchto zemích,“ uvedl ve zprávě pro média Peter Ledermann, člen představenstva Mercateo zodpovědný za internacionalizaci.
Zdroj: Mercateo