Společnost Megapixel, která se zaměřuje na prodej digitálních fotoaparátů a různého příslušenství pro ně,otevřela novou prodejnu v prostorách bývalého pivovaru v pražských Holešovicích.
Má fungovat jako Social Store. Jde o koncept obchodů, kde je prodejce zároveň mentorem, jenž se zákazníky o produktech diskutuje, radí jim a vede je. Koncept Social Store se vyznačuje také multifunkčností, kdy zákazník na jednom místě nalezne kromě samotného prodeje produktů i doplňkové služby.
Novou prodejnu společnosti Megapixel navrhovala architektonická kancelář ADR. Prodejna je rozložena do dvou podlaží. V přízemí je na ploše 500 čtverečních metrů vystaveno 3 500 modelů fotoaparátů, objektivů a další techniky pro digitální fotografování. Součástí prodejny je i knihovna s odbornými publikacemi a kavárna.
Fotoaparáty si zákazníci mohou vyzkoušet v ateliéru
Patro nové prodejy slouží jako ateliér, což má být právě klíčová doplňková služba zapadající do konceptu Social Store. Ateliér prý poslouží pro pravidelné workshopy určené začátečníkům i pokročilým fotografům.
Návštěvníci nové prodejny mohou ateliér využít také pro testování vyhlédnutého fotoaparátu. „Pořízené snímky lze následně vytisknout na profesionální tiskárně, která patří mezi nejlepší na světě. Celý proces samozřejmě probíhá pod dohledem lektora,“ uvádí společnost Megapixel ve zprávě pro média.
„Snažíme se vytvářet pro své zákazníky hodnoty dlouhodobého charakteru, právě i prostřednictvím nového Social Store. Kamenné prodejny nám obstarávají až dvě třetiny veškerých prodejů společnosti,“ uvedl ve zprávě pro média Tomáš Matějček, zakladatel a ředitel společnosti Megapixel.
Obr. č.1: Nová prodejna společnosti Megapixel
Zdroj: Megapixel