Konkurence: Mall.cz přichází s affiliate programem. Provize nabízí všem na webu

11. 2. 2010
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Mall.cz, internetový obchodní dům, oznámil na včerejší tiskové konferenci zajímavou novinku v oblasti marketingu. Zavádí provize pro partnery, kteří zobrazují jeho reklamu na webu. Známe také výsledky a další plány v internetovém prodeji, seznamte se s nimi.

Na českém trhu roste další e-tailový gigant.Hlavní novinkou, se kterou přichází v roce 2010 Mall.cz, je spuštění affiliate programu na platformě TradeDoubler, která pochází ze Švédska a v současnosti je nasazena na více než 128 000 webech po celé Evropě.

Nový program nabídne zainteresovaným partnerům provize v rozmezí od 1 do 7% z realizovaného obratu. Do programu má možnost zapojit se takřka každý, kdo provozuje vlastní webové stránky – zejména pak velké portály, všeobecné servery, odborné magazíny, ale i bloggeři apod.

Po registraci následuje fáze výběru zacílení reklamy a následná optimalizace s ohledem na dosažení maximální výkonnosti. Systém nabízí mnoho různých verzí bannerů nebo dynamických výloh, k dispozici jsou však i hypertextové odkazy. Výplata provizí bude možná od hranice 500 Kč a bude probíhat v měsíčních intervalech s určitým zpožděním, které je nutné pro ověření, zda kupující zboží nekoupil v rámci zákonné 14denní lhůty.

Za necelé dva týdny ostrého provozu se nám podařilo rozjet spolupráci se 200 partnery a pohybujeme se na přibližně 25 000 zobrazení denně s CTR cca 0,2%,“ uvedl Jindřich Trčka, affiliate manager Mall.cz. Internetový obchodní dům předpokládá, že pro provozovatele stránek bude tento způsob nakládání s reklamními plochami generovat vyšší výnosy než konvenční reklamní modely. Výsledným efektem celého programu by měl být nárůst tržeb Mall.cz o 30% oproti minulému období, což je jistě velmi ambiciózní plán.

Jen silní hráči s profesionálním zázemím na internetu přežijí. Zákazníci totiž neustále pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou kvalitu služeb. Svoje pozitivní a zejména negativní zkušenosti budou čím dál častěji a úspěšněji sdílet v rychle se rozvíjejících sociálních sítích,“ uvedl Marek Liška z Mall.cz.

Mall.cz chce v následujících měsících podle vlastních slov „pokračovat v udržení a zvýšení svého technologického náskoku“. Jeho základním kamenem má být zavedený informační systém firmy SAP, skladovací a logistické centrum o rozloze 6 800 m2 a sloučení všech internetových obchodů pod jednu značku a jeden nákupní košík na www.mall.cz.

Další zajímavosti z Mall.cz

Mall.cz také začíná razit několik zajímavých zásad, které mu mají u zákazníků vydobýt pozici spolehlivého partnera. Patří mezi ně například princip, že zboží, u kterého Mall.cz není schopen garantovat termín doručení, si zákazník nemůže vůbec zakoupit.

Pokud si zákazník objedná zboží skladem, garantuje mu internetový obchodní dům expedici nejpozději následující pracovní den. V opačném případě zákazník obdrží jako satisfakci slevový poukaz v hodnotě 500 Kč.Tuto službu zavedl obchod s platností od letošního února.

Kromě domácích spotřebičů a elektroniky se Mall.cz angažuje v prodeji sportovních potřeb, hraček nebo hobby produktů.

V rámci skupiny čekáváme za rok 2009/2010 konsolidovaný obrat přibližně na úrovni 2,5 miliardy Kč,“ řekl Petr Král, marketingový ředitel nizozemského holdingu Netretail Holding, do něhož Mall.cz spadá.


Mall.cz podle Mall.cz

bitcoin školení listopad 24

  • www.bilezbozi.cz byl v roce 2000 vůbec první e-shop v oboru
  • V roce 2008 vstoupil do společnosti investor Intel Capital
  • Společná doména www.mall.cz má průměrnou měsíční návštěvnost 925 tisíc lidí
  • Webové servery Mall.cz vyřizují 20 miliónů požadavků denně
  • Moderní logistické a distribuční centrum se rozprostírá na ploše 6800 m2
  • V Mall.cz pracuje 150 pracovníků
    V posledním fiskálním roce končícím 31. 3. 2009 realizovala skupina konsolidovaný obrat ve výši 1,6 miliardy Kč vč. DPH.

V prosinci 2009 zákazníci:

  • prohlédli 18 milionů stránek na www.mall.cz
  • zakoupili 75 000 výrobků
  • utratili 330 000 000 Kč
  • 20 000krát zavolali call centrum MALL.cz
  • dostali 90 000 SMS informujících o stavu objednávky

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem