Pro získání kompetence IBM musel Logic point certifikovat své CRM řešení tak, aby bylo kompatibilní s IBM Unica. Vedle toho partner vytvořil analytický nástroj RFM, který je uzpůsoben pro použití s tímto produktem.
IBM Unica je řešení pro enterprise campaign management (řízení marketingových kampaní), které podporuje řízení různých oblastí marketingové komunikace napříč komunikačními kanály a interními procesy.
Logic point se specializuje na zavádění campaign management procesů do firem a uzavřením partnerství s IBM chce pokrýt kompetenci pro velké domácí a globálně působící firmy.
„Pro ty, kdo potřebují víc, jsme uzavřeli partnerství s ClickDimensions, autora stejnojmenného nástroje, který rozšiřuje možnosti Microsoft Dynamics CRM o e-mailový marketing, sledování webu a další zajímavé funkce,“ doplnil k šířce nabídky Michal Abraham, jednatel společnosti Logic point.
Marketérům chce Logic Point nabídnout strategickou, procesní i softwarovou základnu pro efektivnější řízení marketingových kampaní a marketingové komunikace.
Zdroj: Logic Point