Kasa.cz se rozhodla ke spuštění provizní platformy pro subjekty, které nabízejí její reklamní formáty na svém webu. Oslovit chce inzertní partnery, webové servery, nebo například bloggery. Na stránkách http://provize.kasa.cz proto internetový dům spustil registrační formulář, kde si mohou případní zájemci vybrat produktovou oblast, požadované rozměry inzerátu a následně vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu.
Internetový obchodník slibuje partnerům provizi z každého nákupu uskutečněného na základě takto umístěné reklamy. Odměna pro partnera se pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Konkrétní výše provize závisí na tipu zboží, které přivedený zákazník zakoupí.
Proč vlastní program?
„Provizních programů existuje ve světě i u nás již celá řada, často jsou však poměrně složité na orientaci i vyhodnocování, a proto zájem ze strany partnerů nemusí a mnohdy nebývá zcela uspokojivý. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vlastní program, který je uzpůsoben i méně pokročilým uživatelům internetu, protože pro jeho spuštění i sledování stačí jen několik málo kliknutí,“ uvedla v tiskovém oznámení novinky Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.
Spuštění affilate programu už dříve ohlásil jeden z hlavních konkurentů Kasy, internetový obchodní dům Mall.cz. Ten ovšem zvolil platformu TradeDoubler, která pochází ze Švédska a v současnosti je nasazena na více než 128 000 webech po celé Evropě.
Zdroj: Kasa.cz, ChannelWorld