Management internetového obchodu Kasa.cz přes automaticky zasílané dotazníky na denní bázi získává zpětnou vazbu, na kterou může strategicky i operativně reagovat.
Dotazník dostane každý zákazník automaticky ihned po uzavření obchodu nebo nahlášení storna či reklamace. Vyplnění dotazníku není povinné. Kasa přitom tvrdí, že se jich vyplněných vrací 50 %.
A zákazník může e-mailem dát najevo své pocity, případně navrhnout, co by se ještě mohlo zlepšit, uvádí e-shop.
„V dotaznících je pouze několik otázek, u kterých si zákazníci mohou vybrat z mnoha variant odpovědí, případně napsat v poli komentářů detailnější informace. Na konci mohou zaškrtnout, zda chtějí být kontaktováni pro dořešení daného problému,“ uvedla v tiskovém oznámení Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz a dodává.
Náhledy dotazníků naleznete v galerii níže.
Zdroj: Kasa.cz