Nové prodejny se nacházejí v Praze - Čestlicích v obchodní centrum Global Point a v Heršpické ulici v Brně. Kasa.cz tvrdí, že lokalitu pro své nově otevřené prodejny vybrala tak, aby se k nim zákazníci dobře dostali vlastním vozem i městskou hromadnou dopravou.
Obě prodejny slouží zároveň jako showroom, kde si zákazníci mohou prohlédnout vystavené akční zboží či novinky v nabídce. Kasa.cz tak chce oslovit i klientelu, pro kterou je nemožnost vyzkoušet si zboží před nákupem důvodem k nenakupování po internetu.
Nově otevřené prodejny budou také sloužit jako expediční sklady. Kasa.cz tak chce urychlit dodání objednaného zboží svým pražským a brněnským zákazníkům. Ti si nyní budou moci objednané zboží v nových prodejnách vyzvednout.
On-line zákazníci preferují osobní odběr
„Rostoucí podíl zákazníků preferuje při on-line nákupech osobní odběr,“ uvedla v tiskovém oznámení Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz. „Po otevření kamenné prodejny Kasahouse v Praze na Černém Mostě došlo k výraznému nárůstu osobních odběrů zboží, a to v řádech stovek procent,“ doplnila Jitka Součková.
Kasa.cz chce zatopit konkurenčním prodejcům působícím ve středních Čechách a na jižní Moravě. Věří totiž, že díky novým prodejnám dosáhne v těchto lokalitách dvojnásobku současného obratu. Investice do nových prodejen by se měla vrátit do jednoho roku.
Zdroj: Kasa.cz