Euronics se rozhodl pro zavedení on-line plateb, aby přilákal další zákazníky, kteří jsou spíše zvyklí nakupovat v e-shopu než v kamených prodejnách retailu.
„Spuštěním e-shopu jsme se chtěli přiblížit skupině zákazníků, kteří upřednostňují nákup on-line a služby na prodejně pro ně nejsou dostatečnou motivací,“ uvedl v oznámení mluvčí společnosti Euronics Bohuslav Komín.
Tlak na zavedení služby vytváří i požadavek zákazníků na rychlost dodání zboží.
„Zákazník, který objedná zboží skladem, zkracuje využitím PayU termín dodání o 2 až 3 dny oproti běžnému převodu,“ dodal k dalším výhodám Komín.
Euronics má velké plány
Zavedením elektronických plateb se Euronics přibližuje velkým e-tailerům výpočetní techniky a spotřební elektroniky. V oznámení retailový řetězec uvádí, že bude útočit na pozici lídra v prodeji elektra přes internet.
„Euronics je v současnosti největším multikanálovým prodejcem elektra, který PayU využívá,“ tvrdí Bohuslav Komín.
V platební bráně PayU zákazník vybere banku, ve které má účet a přihlásí se. Další postup je běžný jako u internetového bankovnictví, s tím rozdílem, že formulář k úhradě má předvyplněný.
Při využití on-line platby přes platební systém PayU probíhá převod prostředků v reálném čase a je viditelný pro zákazníka i provozovatele e-shopu během několika sekund. Díky tomu může prodejce provést rychlejší expedici zboží.
Zdroj: Euronics