Electro World rozjíždí slovenskou verzi svého e-shopu. Očekává od toho významný růst prodejů v zemi, kde má zatím tři značkové prodejny.
„Internetový prodej nám v Česku významně roste a rádi bychom tento trend zachytili i na Slovensku,“ uvedla v tiskovém oznámení Anna Rumianová, service manager společnosti Electro World.
Slovenský trh s elektrospotřebiči se podle GfK vzpamatovává z ekonomické krize. Loni vzrostl i díky přechodu na digitální televizní vysílání o osm procent. Slováci, tak za elektroniku utratili 860 milionů eur, což je ale stále méně než v roce 2008, kdy prodeje překonaly miliardu.
Čím chce přesvědčit?
Nové stránky www.electroworld.sk nabídnou podle prodejce rychlé vyhledávání, rozšířený výběr sortimentu příslušenství a nabídku nových služeb. Na Slovensku si zákazníci nově mohou v průběhu objednávání zboží zvolit den, kdy chtějí zásilku dovézt. Pokud platí velké zásilky dobírkou, mohou zaplatit kartou přímo u řidiče.
„Slovenský trh je pro nás důležitý i proto, že je na něm stále prostor pro obchody s kvalitním zbožím, velkým výběrem a nadstandardní péčí o zákazníky,“ dodal ve zprávě Jan Gažovský, obchodní ředitel Electro World.
Nový internetový obchod podle vyjádření společnosti podpoří dlouhodobou multichannel strategii, tedy paralelní prodej v moderních kamenných prodejnách, společně s plným využitím výhod internetu.
Zdroj: Electro World