Miton Media vyhlásil výsledky 4. ročníku soutěže ShopRoku. Do ankety byly zařazeny pouze internetové obchody prodávající zboží českým zákazníkům. Uživatelé mohli hlasovat přes elektronický formulář od 1. 9. do 30. 9. 2011.
Hlavními kategoriemi jsou Cena kvality, do které bylo zapojeno téměř 300 e-shopů, a Cena popularity.
V kategorii Cena kvality – Obchodní domy zvítězila Alza.cz. Mezi finalisty se umístily obchody Mall.cz, Korunka.cz, Obchodní-dům.cz a eProton.cz
Cenu kvality – Elektro – všeobecné získala Alfa.cz. Do finále se probojovaly e-shopy CZC.cz, OK Computers, Spořílek.cz a Kamenný obchod.cz.
Kategorii Elektro – specializované ovládl e-shop TisknuLevne.cz. Dalšími finalisty jsou Elektro-kuchyně.cz, C-baterie.cz, roboticky-vysavac.cz, Fotolab.cz.
Cenu popularity získaly parfémy
Cenu popularity 2011 získal obchod Parfums.cz. Z prodejců elektroniky se do finále dostaly obchody Alza.cz, Mall.cz, Kasa.cz a LevneElektro.cz.
Soutěž pořádá společnost Miton Media, provozovatel cenového srovnávače Heureka.cz.
Soutěž ShopRoku si klade za cíl vyhlásit nejoblíbenější e-shopy mezi internetovou veřejností a především najít kvalitní obchody, představit důležitost kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků, uvádí Miton Media na webu ShopRoku.cz.
Kompletní výsledky naleznete zde.
Zdroj: ChannelWorld, ShopRoku.cz