Otevření nových kanceláří v Ostravě umožňuje Dimension Datům v regionu nabídnout zákazníkům SLA (Service Level Agreement) na nejvyšší úrovni, která představuje reakční dobu 4 hodiny a odstranění poruchy instalovaného řešení do 1 hodiny po uplynutí reakční doby.
Pro zajištění souladu poskytovaných servisních služeb s mezinárodně uznávanými oborovými standardy mají Dimension Data vybudovánu mezinárodní infrastrukturu servisních center „Global Service Centers". V nich jsou zapojeni čeští specialisté poskytující lokalizovanou podporu v českém jazyce. Vyvolané servisní zásahy následně zajišťují již konkrétní lidé v České republice. To je i případ nové pobočky v Ostravě.
„Jsme tak schopni poskytnout servisní služby v maximálním rozsahu zákazníkům v Moravskoslezském regionu, ale také našim vybraným klientům na Slovensku," uvedl v oznámení Jindřich Rädisch, Country Manager společnosti Dimension Data Czech Republic.
Pro zachování efektivity spolupráce je pražská a ostravská kancelář propojena videokonferencí Tandberg provozovanou na infrastruktuře Cisco, kterou si implementovala sama Dimension Data. Další lokální možnou demonstrací pro zákazníky je ukázka řešení Cisco IP telefonie a možnost vzdáleného připojení k demonstračnímu centru pro prezentaci serverové infrastruktury virtualizované pomocí nástrojů VMware.
Nové kancelářské prostory jsou v ostravském business centru The Orchard otevřeny od března 2009 a kromě stabilních pracovníků jsou základnou dalších specialistů z ostatních kanceláří v ČR. Po Praze a Štětí se jedná již o třetí přímé zastoupení Dimension Data v České republice.