Prodejce elektroniky Datart spustil se začátkem školního roku novou podobu svého internetového obchodu. Nový web podle Datartu přináší výrazně přehlednější uživatelské prostředí, vyhledávání nebo popisy produktů, má zcela nový košík a přizpůsobuje se uživateli na základě reálného chování ostatních zákazníků.
„Důraz jsme kladli na přehlednost a inspirovali jsme se především aktuálními trendy a logickým seskupováním objektů. To je známé například ze sociálních sítí,“ uvedl Jan Samko, marketingový ředitel společnosti.
Aktualizace obsahuje nejen nový design, ale i řadu pomocníků a inteligentních plug-inů. Ty mění stránky podle potřeb a individuálního chování zákazníků, kteří zboží již nakoupili či vyhledávali. Takto vytvořený obsah pomáhá zákazníkům při výběru a asistuje těm, kteří nemají dostatečné technické znalosti.
Uživatel zjistí jaké aktuální slevy a akce Datart nabízí, jaké zboží je nejprodávanější, podle čeho vybrat daný spotřebič nebo si může přečíst recenze konkrétních produktů. Rady a návody, jak vybrat jednotlivé spotřebiče, najde uživatel hned na úvodní stránce.
Nový vzhled internetového obchodu jedním z kroků v redesignu prodejen Datartu. Společně s e-shopem probíhá expanze i v kamenných prodejnách. Do konce roku Datart představí ještě dvě nové prodejny v Jihlavě a Trnavě a jednu kompletně modernizovanou v Ostravě.
Zdroj: Datart