Počínaje 1. 7. zákazníci sítě obchodů Datart nakupovat spotřebiče s Datart Zárukou, která bezplatně prodlužuje zákonem zaručenou dvouletou záruční lhůtu o jeden rok. Datart Záruka se přitom vztahuje na velké domácí spotřebiče a televizory. Řetězec to uvedl v tiskovém oznámení.
Záruční služby u produktů z Datart Zárukou bude poskytovat sám řetězec. To se týká i Garance stálého obrazu, kterou Datart zákazníkům poskytuje nad rámec standardních záručních povinností již delší dobu.
Mezi služby, které bude řetězec poskytovat v rámci speciální prodloužené záruky, patří opravy velkých kuchyňských spotřebičů u zákazníků doma, výměna porouchaného výrobku v případě jeho neodstranitelné vady za nový spotřebič srovnatelných parametrů či zmíněná Garance stálého obrazu, která představuje zápůjčku náhradního televizoru po dobu opravy televizoru porouchaného. Zaměstnanci Datartu si přitom pro porouchaný televizor přijedou k zákazníkům, zapůjčí jim náhradní a následně opět nainstalují a zkontrolují televizor opravený.
Pravidla záruky
Spotřebiče, na které se vztahuje Datart Záruka, musí zákazníci reklamovat vždy prostřednictvím Zákaznické linky společnosti Datart (810 328 278) nebo přímo v prodejně. Datart Záruka se přitom nevztahuje na nákupy realizované prostřednictvím e-shopu Datart.cz, prostřednictvím služby Expresní odběr ani na nákupy v systému Datart Aukce.
Řetězec zároveň zprovoznil webové stránky, kde si musí zákazníci zakoupený produkt registrovat. „Zákazníci výhodu registrace ocení zejména v případě ztráty účtenky, speciálního certifikátu k Datart Záruce nebo záručního listu,“ uvedl Datart v tiskové zprávě. Kromě prodloužené záruky řetězec nedávno zavedl také expersní odběr objednaného zboží.
Zdroj: Datart