Hlavní navigace

Konkurence: CZC.cz byl největším březnovým zadavatelem on-line reklamy

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Objem on-line reklamy v ČR v březnu stoupal. V žebříčku největších zadavatelů v projektu AdMonitoring předstihl e-tail CZC.cz mobilní operátory a s investicí 13,9 milionu korun skončil na prvním místě.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byla v březnu 2014 v České republice společnost CZC.cz.

Firma využila reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,9 milionu korun a překonala mobilní operátory, kteří skončili na dalších místech.

Stříbrnou příčku obsadil Vodafone s prostorem ze 12,4 milionu korun a třetí byl T-Mobile, který do reklamy investoval 11,5 milionu korun.

Podle zprávy využili zadavatelé v březnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 485 milionů korun. To podle Mediaresearch představuje 19% meziměsíční nárůst, ale zároveň také 14% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
ComSource: Objem DDoS útoků na české firmy dlouhodobě stagnuje
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Vít Veveričík (eD system)
Anketa ChannelWorldu o monitorech: Odpovídá Vít Veveričík (eD system)
Kulatý stůl o networkingu: Wi-Fi 7 a NIS 2. Průlom, nebo hype?
Kulatý stůl o networkingu: Wi-Fi 7 a NIS 2. Průlom, nebo hype?
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund