Konkurence: CZC.cz byl největším březnovým zadavatelem on-line reklamy

15. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © bloomua - Fotolia.com
Objem on-line reklamy v ČR v březnu stoupal. V žebříčku největších zadavatelů v projektu AdMonitoring předstihl e-tail CZC.cz mobilní operátory a s investicí 13,9 milionu korun skončil na prvním místě.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byla v březnu 2014 v České republice společnost CZC.cz.

Firma využila reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,9 milionu korun a překonala mobilní operátory, kteří skončili na dalších místech.

Stříbrnou příčku obsadil Vodafone s prostorem ze 12,4 milionu korun a třetí byl T-Mobile, který do reklamy investoval 11,5 milionu korun.

Podle zprávy využili zadavatelé v březnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 485 milionů korun. To podle Mediaresearch představuje 19% meziměsíční nárůst, ale zároveň také 14% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Gartner: Šťastné a veselé, výdaje na IT příští rok vzrostou bezmála o desetinu
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky
Fortinet: V roce 2025 se připravte na větší a odvážnější útoky