Slovenská společnost versity se přejmenovává na AutoCont SK. Od sesterské české společnosti AutoCont CZ přebírá logo a motivy korporátní identity v červených barvách.
„Otevřeně se tímto způsobem hlásíme, že jsme součástí silného a vlivného ICT holdingu s více než dvacetiletou tradicí a zkušenostmi,“ uvedl ve zprávě pro média Milan Futák, ředitel AutoCont SK. Značka Versity zcela zaniká.
AutoCont Holding vstoupil do slovenské společnosti Versity, která se profiluje jako systémový integrátor a dodavatel vlastních řešení a služeb pro korporátní klientelu, již v roce 2010. Tehdy získal třicetiprocentní podíl.
„Od té doby jsme ušli velký kus cesty. Podařilo se zavést nové obchodní a implementační standardy, podstatně se rozšířila nabídka společnosti a projevila se velká část synergií, ve které jsme doufali,“ uvedl v tiskové zprávě Martin Grigar, předseda představenstva AutoCont Holding.
V březnu letošního roku se AutoCont Holding stal výhradním vlastníkem společnosti versity. Ta byla založena již na počátku 90. let minulého století. Značku Versity však používala až od roku 2009. Původně se firma jmenovala K+K. Nyní tedy nese název AutoCont SK.
Na slovenském území působil AutoCont již v roce 1992, tedy ještě za časů Československa. Pro prosazení na obdobné úrovni jako na českém trhu ale potřeboval lokálního partnera s pevnou zákaznickou základnou. Tím AutoCont Holding vysvětloval svůj vstup do společnosti Versity oznámený na konci roku 2010. Nyní po úplném ovládnutí a přejmenování firmy versity na AutoCont SK očekává kromě zjednodušení komunikace díky jednotné značce také další růst a upevňovaní pozice na slovenském trhu.
Zdroj: AutoCont, ChannelWorld