Společnost MasterCard vyhlásila vítěze cen MasterCard Obchodník roka 2015, o kterých rozhodly odpovědi účastníků reprezentativního průzkumu společnosti GfK provedeného na vzorku 1000 respondentů z celého Slovenska.
Zásadními parametry byly spontánní jmenování obchodníka, počet nakupujících, míra věrnosti konkrétnímu obchodu a spokojenost zákazníků se sortimentem, kvalitou, personálem nebo službami. Slavnostní vyhlášení proběhla dne 26. 4. na konferenci European Retail Summit v Bratislavě.
„Už tretí rok oceňujeme obchodníkov na slovenskom trhu a posudzujeme kvalitu ich ponuky, rozsah sortimentu alebo dobré vzťahy so zákazníkmi. A práve spotrebitelia rozhodujú o víťazstve predajcov v jednotlivých kategóriách maloobchodu, čo odráža ich vlastné skúsenosti,“ uvedl Josef Machala, loyalty leader Czech and Slovakia ve společnosti MasterCard.
Cenu MasterCard Internetový obchodník 2015 získal už potřetí portál Alza.sk. Na druhém místě se umístil obchod Mall.sk a na třetím pak Hej.sk. Zákazníci portálu Alza.sk podle MasterCardu pozitivně vnímají kvalitu a skladbu sortimentu a vykazují vysokou loajalitu vůči obchodu.
Vítězem kategorie MasterCard Obchodník s elektronikou 2015 se opět stal řetězec Nay Elektrodom následovaný Okay na druhém a Datartem na třetím místě. MasterCard uvádí, že Nay Elektrodom je mezi zákazníky velmi známý a že i v jeho případě vykazují vysokou loajalitu.
Zdroj: MasterCard