Konkurence: Alza.cz spouští masivní marketingovou akci na podporu prodeje notebooků

12. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Deset tisíc mobilních telefonů rozdá svým zákazníkům největší český prodejce počítačů a elektroniky Alza.cz. Mobil a SIM kartu Vodafone s kreditem 200 Kč mohou získat zákazníci, kteří si v dubnu a květnu koupí notebook v Alza.cz.

Alza.cz spuští další akci. Tentokát na podporu prodeje notebooků.Alza.cz dnes spustila rozsáhlou reklamní a mediální kampaň na podporu prodeje notebooků. Při koupi notebooku z vybrané kategorie dostane zákazník  mobilní telefon LG se SIM kartou a 200 korunami na volání od Vodafone. „Na mobil se může těšit 10 000 zákazníků. Jedná se svým rozsahem i mediální podporou o největší propagaci prodeje notebooků, která kdy byla v České republice uskutečněna.“ uvedl v tiskovém oznámení k projektu Jan Samko, marketingový ředitel Alza.cz.

Internetový prodejce Alza.cz prodal za rok 2009 celkem 112 491 kusů notebooků. Potvrdil tak pozici jedničky v prodeji notebooků na českém trhu a stal se jedním z největších prodejců na trhu středoevropském.

Alza.cz dosáhla v uplynulém roce celkového obratu 4,164 miliardy Kč. Meziročně tak obrat společnosti vzrostl o 30%. Více informací můžete najít v článku na ChannelWorldu.

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci