Alza.cz dnes spustila rozsáhlou reklamní a mediální kampaň na podporu prodeje notebooků. Při koupi notebooku z vybrané kategorie dostane zákazník mobilní telefon LG se SIM kartou a 200 korunami na volání od Vodafone. „Na mobil se může těšit 10 000 zákazníků. Jedná se svým rozsahem i mediální podporou o největší propagaci prodeje notebooků, která kdy byla v České republice uskutečněna.“ uvedl v tiskovém oznámení k projektu Jan Samko, marketingový ředitel Alza.cz.
Internetový prodejce Alza.cz prodal za rok 2009 celkem 112 491 kusů notebooků. Potvrdil tak pozici jedničky v prodeji notebooků na českém trhu a stal se jedním z největších prodejců na trhu středoevropském.
Alza.cz dosáhla v uplynulém roce celkového obratu 4,164 miliardy Kč. Meziročně tak obrat společnosti vzrostl o 30%. Více informací můžete najít v článku na ChannelWorldu.