Altron seznámil své zákazníky se strategií společnosti na konferenci Data Center World 2009, kterou uspořádal na konci května. Kromě představení nového loga vyjádřili zástupci společnosti touhu expandovat na další trhy a nabídnout nové služby.
Nové logo, které pochází z dílny Studia Najbrt grafika Aleše Najbrta, vychází z dlouholeté tradice modrého loga skupiny a grafický prvek umožní jednoznačnou identifikaci společností, které do skupiny Altron patří. Aleš Najbrt byl i autorem loga, které Altron dosud používal.
„Regionální expanzi skupiny Altron chápeme jako příležitost k dalšímu dlouhodobému růstu a budování pozice leadera v regionu východní a jihovýchodní Evropy," uvedl v tiskovém oznámení Miloš Macúch, předseda představenstva skupiny Altron. Zkušenosti s expanzí skupina získávala již v minulých letech, například dodávala pro bulharskou pobočku energetické firmy ČEZ datové centrum, podobně aktivity na Ukrajině vyvrcholily letos založením samostatné pobočky. Zkušenosti má Altron i z Ruska, kde realizoval zakázky pro ruskou pobočku finanční společnosti Home Credit.
„Český trh pro nás zůstává stále důležitým. Již nyní slouží česká pobočka Altron jako kompetenční a vývojové centrum celé skupiny a podobně tomu bude i nadále," doplnil Miloš Macúch.
Vedle regionální expanze ohlásila skupina Altron práci na intenzivním rozvoji služeb, které s sebou přinesou nové produkty a řešení vyvíjené specialisty společnosti. Z dodavatele záložních zdrojů a motorgenerátorů se Altron nejprve v minulosti přeorientoval na datová centra a vyrostl z dodavatele technologických celků v systémového integrátora. V posledních letech se vedle systémů síťového a záložního napájení začal soustředit i na chlazení datových center a rozšířil také portfolio služeb, a to na poli provozu, servisu a monitoringu a zejména v oblasti konzultací, auditů a studií.
„Začali jsme vyvíjet vlastní produkty, specifické služby a komplexní řešení. Chceme nadále rozvíjet i tyto aktivity, rozšiřovat vlastní produktové řady a vyvíjet své systémy a řešení," líčí posun produktového portfolia a záběru služeb celé skupiny Petr Kysučan, ředitel Altronu.
Skupina Altron vznikla v roce 1991 a v současnosti působí v šesti zemích, kde má přes 200 zaměstnanců. Její webovou prezentaci můžete navštívit tady.